Verzekerd verzenden
Verzekerd Verzenden – Extra Zekerheid voor Jouw Bestelling
Bij de Lampfabriek willen we dat je met een gerust hart je nieuwe lampen bestelt. Daarom bieden we de mogelijkheid om je bestelling te verzekeren tegen schade, verlies, diefstal en niet-levering.
Met onze verzekerde verzending ben je volledig gedekt en krijg je bij problemen zo snel mogelijk een passende oplossing. Zo weet je zeker dat jouw bestelling veilig en in perfecte staat bij je aankomt!
Waarom kiezen voor verzekerd verzenden?
✅ Dekking bij schade – Mocht je lamp beschadigd aankomen, dan zorgen wij voor een snelle vervanging of terugbetaling.
✅ Bescherming tegen verlies of diefstal – Raakt je pakket onderweg kwijt of wordt het gestolen? Geen zorgen, wij regelen een nieuwe verzending of terugbetaling.
✅ Garantie bij niet-levering – Komt je bestelling niet aan? We lossen het direct voor je op. We starten een onderzoek en regelen vervanging.
✅ Betaalbaar en eenvoudig – Vanaf slechts €1 bij een bestelling van €85 profiteer je van volledige zekerheid.
Hoe werkt het?
- Plaats je bestelling en voeg je favoriete lamp(en) toe aan je winkelwagen.
- Kies bij het afrekenen voor verzekerde verzending tegen een klein bedrag.
- Ontvang je bestelling met extra zekerheid. Mocht er iets misgaan, dan zorgen wij voor een snelle oplossing.
Wil je zorgeloos genieten van je nieuwe verlichting? Kies dan voor verzekerd verzenden en bestel zonder zorgen!
Inklapbare content
Kan ik mijn bestelling nog retourneren?
Zeker, dit kan binnen 14 dagen na bezorging in de originele verpakking. Kijk voor meer details op onze retourpagina.
Wat rekenen jullie aan verzendkosten?
Boven de €50 is de verzending altijd GRATIS. Anders kost het €4,95 voor verzending in Nederland en België.
Zit er garantie op jullie producten?
Zeker, we hanteren een standaard garantie van 2 jaar op alle producten.
Zijn de lampen gemakkelijk zelf te monteren?
Ja, je kunt de lampen zelf ophangen. Zorg er wel voor dat je goed weet wat je moet doen. Twijfel je, vraag dan een bekende om je te helpen.
Waar vindt ik de levertijden?
De levertijden van onze producten zijn zichtbaar op de product pagina en verschillen per product.
Zijn speciale aanvragen ook mogelijk? Zowel zakelijk als prive?
Zeker, we helpen u graag met een speciaal verzoek. Of het gaat om een andere kleur kabel of een groot project met speciale wensen, we kijken graag met u wat er mogelijk is.
Kan ik langs komen om de lampen te bekijken?
Helaas niet, we hebben geen showroom en enkel voor de Wabi Sabi lampen kunt u langskomen voor een bezichtiging.
Waar kan ik vinden of een lamp dimbaar is?
Dit staat vermeld bij de product pagina. LET OP! Een smart lamp zoals die van Phillips is altijd dimbaar en dus ook geschikt voor niet dimbare lampen.
Hoelang duurt het terugbetalen van mijn retour?
Na de levering bij ons op locatie is dit 1 tot 5 dagen. We verwerken een keer per week alle retouren.
Mijn bestelling is kapot geleverd, wat nu?
Stuur ons een mailtje met foto's van de schade van het product en de doos. Stuur ook het verzendlabel mee als bewijs dat het om uw bestelling gaat.
We helpen je verder via de mail met een oplossing.