Refund policy

RETOURNEREN

Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Geen probleem, wij hanteren na aankoop 14 dagen bedenktijd. Na deze 14 dagen is het helaas niet meer mogelijk om je aankoop te retourneren tegen terugbetaling. Onderstaand tref je de informatie over onze Retour Policy. De Lampfabriek behoudt zich het recht om op basis hiervan de retour zending in behandeling te nemen. 

 

Retourneren

Bij je bestelling tref je een retour document. De Lampfabriek raadt ten sterkste aan om de stappen in dit document nauwkeurig te doorlopen zodat de retourzending correct verwerkt kan worden. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Document niet ontvangen? Je kan je retour aanmelden via de mail, chat, return paneel en de link hieronder.

https://delampfabriek.nl/apps/parcelpanel-returns

 

Hoe volg ik mijn retourzending?

Wanneer je een retourzending afgeeft bij een pakketpunt van PostNL, krijg je een PostNL Track & Trace code waarmee je op de website van PostNL je zending kunt volgen vanaf het pakketpunt van PostNL tot aan ons retourcentrum.

Wanneer wij vervolgens je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je hierover een retourbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat ook direct het nieuwe rekening- of restitutie bedrag.

Mocht je na 14 dagen na het retourneren van je bestelling nog geen e-mail hebben ontvangen van ons, neem dan contact op via info@delampfabriek.nl 

Staat van het artikel

Indien je het artikel wilt retourneren, zorg er dan voor dat je het artikel in originele staat (ongebruikt, schoon en onbeschadigd) terugstuurt.

 

Verpakking

Mocht je de fabrieksverpakking van de Lampfabriek niet meer in je bezit hebben dan kun je ook een andere doos gebruiken, mits het retour document goed zichtbaar is.

 

Ruilen wegens beschadiging

De Lampfabriek behoudt zich het recht voor om alleen artikelen te ruilen als deze bij levering beschadigd of kapot zijn. Als je de producten voor hetzelfde artikel/dezelfde artikelen wilt inruilen, neem dan contact met ons op via info@delampfabriek.nl 

 

TERUGBETALING

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer weet ik of deze is goedgekeurd?

Wanneer je artikel is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je een e-mail waarin staat dat de Lampfabriek je geretourneerde artikel met succes heeft ontvangen. We houden je vervolgens op de hoogte van de status (goedgekeurd / afgewezen) van je geretourneerde artikel.

 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Je hebt een artikel retour gestuurd, deze is goedgekeurd en je wacht op de terugbetaling.

De verwerking van een retourzending kan tot aan 14 dagen duren. Wanneer je retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens.

 

Geen terugbetaling ontvangen?

Je hebt een artikel retour gestuurd, deze is goedgekeurd en het terugbetaal termijn is overschreden.

In het geval dat je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, vragen wij je eerst jouw bankrekening te controleren. Het kan enkele dagen duren voordat het geretourneerde bedrag wordt bijgeschreven. Bij twijfel raadt de Lampfabriek je aan om contact op te nemen met je bank / creditcardmaatschappij.

Als dit niet het geval is en je nog steeds geen betaling van de Lampfabriek hebt ontvangen, neemt dan direct contact met ons op via info@delampfabriek.nl

Inklapbare content

Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

Zeker, dit kan binnen 14 dagen na bezorging in de originele verpakking. Kijk voor meer details op onze retourpagina.

Wat rekenen jullie aan verzendkosten?

Boven de €50 is de verzending altijd GRATIS. Anders kost het €4,95 voor verzending in Nederland en België.

Zit er garantie op jullie producten?

Zeker, we hanteren een standaard garantie van 2 jaar op alle producten.

Zijn de lampen gemakkelijk zelf te monteren?

Ja, je kunt de lampen zelf ophangen. Zorg er wel voor dat je goed weet wat je moet doen. Twijfel je, vraag dan een bekende om je te helpen.

Waar vindt ik de levertijden?

De levertijden van onze producten zijn zichtbaar op de product pagina en verschillen per product.

Zijn speciale aanvragen ook mogelijk? Zowel zakelijk als prive?

Zeker, we helpen u graag met een speciaal verzoek. Of het gaat om een andere kleur kabel of een groot project met speciale wensen, we kijken graag met u wat er mogelijk is.

Kan ik langs komen om de lampen te bekijken?

Helaas niet, we hebben geen showroom en enkel voor de Wabi Sabi lampen kunt u langskomen voor een bezichtiging.

Waar kan ik vinden of een lamp dimbaar is?

Dit staat vermeld bij de product pagina. LET OP! Een smart lamp zoals die van Phillips is altijd dimbaar en dus ook geschikt voor niet dimbare lampen.

Hoelang duurt het terugbetalen van mijn retour?

Na de levering bij ons op locatie is dit 1 tot 5 dagen. We verwerken een keer per week alle retouren.

Mijn bestelling is kapot geleverd, wat nu?

Stuur ons een mailtje met foto's van de schade van het product en de doos. Stuur ook het verzendlabel mee als bewijs dat het om uw bestelling gaat.

We helpen je verder via de mail met een oplossing.