PIPEDA Compliance

The app used for assuring the GDPR/LGPD/CCPA-CPRA/VCDPA/APPI/PIPEDA compliance of this site, collects your IP and the email address in order to process the data. For more check Privacy Policy & Terms of Service

Data Rectification

You can use the link below to update your account data if it is not accurate.

Data Portability

You can use the links below to download all the data we store and use for a better experience in our store.

Access to Personal Data

You can use the link below to request a report which will contain all personal information that we store for you.

Inklapbare content

Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

Zeker, dit kan binnen 14 dagen na bezorging in de originele verpakking. Kijk voor meer details op onze retourpagina.

Wat rekenen jullie aan verzendkosten?

Boven de €50 is de verzending altijd GRATIS. Anders kost het €4,95 voor verzending in Nederland en België.

Zit er garantie op jullie producten?

Zeker, we hanteren een standaard garantie van 1 jaar op alle producten.

Zijn de lampen gemakkelijk zelf te monteren?

Ja, je kunt de lampen zelf ophangen. Zorg er wel voor dat je goed weet wat je moet doen. Twijfel je, vraag dan een bekende om je te helpen.

Waar vindt ik de levertijden?

De levertijden van onze producten zijn zichtbaar op de product pagina en verschillen per product.

Zijn speciale aanvragen ook mogelijk? Zowel zakelijk als prive?

Zeker, we helpen u graag met een speciaal verzoek. Of het gaat om een andere kleur kabel of een groot project met speciale wensen, we kijken graag met u wat er mogelijk is.

Kan ik langs komen om de lampen te bekijken?

Helaas niet, we hebben geen showroom en enkel voor de Wabi Sabi lampen kunt u langskomen voor een bezichtiging.

Waar kan ik vinden of een lamp dimbaar is?

Dit staat vermeld bij de product pagina. LET OP! Een smart lamp zoals die van Phillips is altijd dimbaar en dus ook geschikt voor niet dimbare lampen.

Hoelang duurt het terugbetalen van mijn retour?

Na de levering bij ons op locatie is dit 1 tot 5 dagen. We verwerken een keer per week alle retouren.

Mijn bestelling is kapot geleverd, wat nu?

Stuur ons een mailtje met foto's van de schade van het product en de doos. Stuur ook het verzendlabel mee als bewijs dat het om uw bestelling gaat.

We helpen je verder via de mail met een oplossing.